Kawasaki zdecydowało się zaprzestać produkcji VN2000 w roku modelowym 2011. Rozmawiałem z dealerami, którzy wskazali, że ich zdaniem wyzwania EPA dla silnika OHV o pojemności 2053 cm3 były jednymi z głównych powodów zaprzestania produkcji.
IMHO, również uważam, że ten motocykl nie sprzedawał się tak dobrze, jak oczekiwano ????? Moje osobiste doświadczenie, kiedy próbowałem sprzedać swój pierwszy 04 V2K, wszyscy potencjalni klienci wydawali się przytłoczeni jego rozmiarem i wagą. Tylko jedna osoba faktycznie nim jeździła, reszta była zbyt zastraszona, by nawet odbyć jazdę próbną.
Czy istnieje sposób myślenia wśród nas "starszych/dojrzałych" motocyklistów, który dla większości ustala "poprzeczkę" na ok. 1600 cm3 jako górną granicę opłacalności? W odniesieniu do wagi, rozmiaru i KM??? Wydawało się, że wszyscy, którzy patrzyli na moją używaną V2K, byli tego samego zdania: "jest za duży"!
Jeśli mogę zaoferować przeciwną opinię na temat tego stwierdzenia. Uważam, że rozmiar, waga i właściwości jezdne tego motocykla uratowały mi życie w potencjalnie śmiertelnym wypadku.
Jeśli mogę rozwinąć: Natknąłem się na pijanego kierowcę BEZ jakichkolwiek świateł tylnych, zatrzymanego na środku drogi, podczas gdy on zdecydował się skręcić w lewo. Motocykl przede mną prawie w niego uderzył, schylił się w prawo i zatrzymał natychmiast na utwardzonym poboczu po tym, jak uniknął uderzenia w pijanego. Skutecznie zablokował MOJĄ drogę ucieczki. Ciągnąłem przyczepę i po przesadnej reakcji i chwilowym zablokowaniu tylnej opony, walczyłem o odzyskanie kontroli nad V2K i przyczepą, co zużyło mój dystans hamowania. Dlatego wybrałem rów jako bardziej korzystną opcję niż uderzenie w zatrzymany samochód lub zatrzymany motocykl.
Pozwólcie, że rozwinę, w ŻADEN sposób nie obarczam winą nikogo innego jak siebie!!! Dopuściłem do tej sytuacji, ponieważ albo < jechałem za szybko, jechałem za blisko, albo nie zwracałem wystarczającej uwagi?? wszystko lub wszystko powyższe!!!!
Mój punkt widzenia w całej tej historii jest taki, że gdybym był na lżejszym motocyklu w tej samej sytuacji, NIE byłbym w stanie pokonać przyczepy i odzyskać kontroli na tyle, aby dać mi możliwość wyboru tak przyjaznego lądowania, jak to zrobiłem!!
Dlatego naprawdę wierzę, że rozmiar, waga, moc i zdolność prowadzenia V2K dały mi możliwość URATOWANIA WŁASNEGO ŻYCIA!!!!! Na lżejszym, mniej wydajnym motocyklu moje wybory byłyby ZNACZNIE mniej korzystne.
Dla Twojej informacji, do tego incydentu doszło w południe, w dobrych warunkach jazdy i NIE powyżej ograniczenia prędkości!!! Cała sprawa wydarzyła się, ponieważ nie byłem w swojej grze!!!! "Znajomość rodzi pogardę"??? , jestem pewien, że wszyscy tam byliśmy w pewnym momencie!
Akceptuję, że tego można było uniknąć, podobnie jak większości kolizji, i że nie byłem wystarczająco czujny, aby wystarczająco szybko zdać sobie sprawę z nadchodzącego niebezpieczeństwa!!! wynik = MOJA WINA!! , jestem panem własnego losu i miałem chwilową lukę w zapamiętywaniu tego faktu!!
Przeżyłem, mam tytanowe płytki, które przypominają mi, aby NIGDY więcej nie mieć tej "luki", ALE wierzę RÓWNIEŻ, ŻE MOTOCYKL POMÓGŁ URATOWAĆ MI ŻYCIE!!!!
i teraz rozczarowuje mnie, że ten model został wycofany.
NIE chcę już nigdy jeździć z mniejszą mocą!!!
Patrząc na nowe specyfikacje 1700, waży tyle samo co V2K, ale ma o WIELE MNIEJ momentu obrotowego!!! To piękny motocykl, nie zrozumcie mnie źle, ale stosunek mocy do masy??? nigdzie w pobliżu Rogue!!!!
Dla Twojej informacji, zdarzył się więcej niż jeden incydent, w którym wierzę, że moc V2K uratowała mnie przed obrażeniami. {udało się uniknąć Bambi! pewnego razu Bambi PRZESKOCZYŁ przez moją przyczepę!!!}
Dziękuję za pozwolenie mi na wyrażenie emocji i opowiedzenie mojej historii
Wesołych Świąt dla wszystkich
keith
IMHO, również uważam, że ten motocykl nie sprzedawał się tak dobrze, jak oczekiwano ????? Moje osobiste doświadczenie, kiedy próbowałem sprzedać swój pierwszy 04 V2K, wszyscy potencjalni klienci wydawali się przytłoczeni jego rozmiarem i wagą. Tylko jedna osoba faktycznie nim jeździła, reszta była zbyt zastraszona, by nawet odbyć jazdę próbną.
Czy istnieje sposób myślenia wśród nas "starszych/dojrzałych" motocyklistów, który dla większości ustala "poprzeczkę" na ok. 1600 cm3 jako górną granicę opłacalności? W odniesieniu do wagi, rozmiaru i KM??? Wydawało się, że wszyscy, którzy patrzyli na moją używaną V2K, byli tego samego zdania: "jest za duży"!
Jeśli mogę zaoferować przeciwną opinię na temat tego stwierdzenia. Uważam, że rozmiar, waga i właściwości jezdne tego motocykla uratowały mi życie w potencjalnie śmiertelnym wypadku.
Jeśli mogę rozwinąć: Natknąłem się na pijanego kierowcę BEZ jakichkolwiek świateł tylnych, zatrzymanego na środku drogi, podczas gdy on zdecydował się skręcić w lewo. Motocykl przede mną prawie w niego uderzył, schylił się w prawo i zatrzymał natychmiast na utwardzonym poboczu po tym, jak uniknął uderzenia w pijanego. Skutecznie zablokował MOJĄ drogę ucieczki. Ciągnąłem przyczepę i po przesadnej reakcji i chwilowym zablokowaniu tylnej opony, walczyłem o odzyskanie kontroli nad V2K i przyczepą, co zużyło mój dystans hamowania. Dlatego wybrałem rów jako bardziej korzystną opcję niż uderzenie w zatrzymany samochód lub zatrzymany motocykl.
Pozwólcie, że rozwinę, w ŻADEN sposób nie obarczam winą nikogo innego jak siebie!!! Dopuściłem do tej sytuacji, ponieważ albo < jechałem za szybko, jechałem za blisko, albo nie zwracałem wystarczającej uwagi?? wszystko lub wszystko powyższe!!!!
Mój punkt widzenia w całej tej historii jest taki, że gdybym był na lżejszym motocyklu w tej samej sytuacji, NIE byłbym w stanie pokonać przyczepy i odzyskać kontroli na tyle, aby dać mi możliwość wyboru tak przyjaznego lądowania, jak to zrobiłem!!
Dlatego naprawdę wierzę, że rozmiar, waga, moc i zdolność prowadzenia V2K dały mi możliwość URATOWANIA WŁASNEGO ŻYCIA!!!!! Na lżejszym, mniej wydajnym motocyklu moje wybory byłyby ZNACZNIE mniej korzystne.
Dla Twojej informacji, do tego incydentu doszło w południe, w dobrych warunkach jazdy i NIE powyżej ograniczenia prędkości!!! Cała sprawa wydarzyła się, ponieważ nie byłem w swojej grze!!!! "Znajomość rodzi pogardę"??? , jestem pewien, że wszyscy tam byliśmy w pewnym momencie!
Akceptuję, że tego można było uniknąć, podobnie jak większości kolizji, i że nie byłem wystarczająco czujny, aby wystarczająco szybko zdać sobie sprawę z nadchodzącego niebezpieczeństwa!!! wynik = MOJA WINA!! , jestem panem własnego losu i miałem chwilową lukę w zapamiętywaniu tego faktu!!
Przeżyłem, mam tytanowe płytki, które przypominają mi, aby NIGDY więcej nie mieć tej "luki", ALE wierzę RÓWNIEŻ, ŻE MOTOCYKL POMÓGŁ URATOWAĆ MI ŻYCIE!!!!
i teraz rozczarowuje mnie, że ten model został wycofany.
NIE chcę już nigdy jeździć z mniejszą mocą!!!
Patrząc na nowe specyfikacje 1700, waży tyle samo co V2K, ale ma o WIELE MNIEJ momentu obrotowego!!! To piękny motocykl, nie zrozumcie mnie źle, ale stosunek mocy do masy??? nigdzie w pobliżu Rogue!!!!
Dla Twojej informacji, zdarzył się więcej niż jeden incydent, w którym wierzę, że moc V2K uratowała mnie przed obrażeniami. {udało się uniknąć Bambi! pewnego razu Bambi PRZESKOCZYŁ przez moją przyczepę!!!}
Dziękuję za pozwolenie mi na wyrażenie emocji i opowiedzenie mojej historii
Wesołych Świąt dla wszystkich
keith