Kawasaki Vulcan Forum banner

V2K wstrzymane??

17K views 42 replies 21 participants last post by  Dangerdave  
#1 ·
Kawasaki zdecydowało się zaprzestać produkcji VN2000 w roku modelowym 2011. Rozmawiałem z dealerami, którzy wskazali, że ich zdaniem wyzwania EPA dla silnika OHV o pojemności 2053 cm3 były jednymi z głównych powodów zaprzestania produkcji.
IMHO, również uważam, że ten motocykl nie sprzedawał się tak dobrze, jak oczekiwano ????? Moje osobiste doświadczenie, kiedy próbowałem sprzedać swój pierwszy 04 V2K, wszyscy potencjalni klienci wydawali się przytłoczeni jego rozmiarem i wagą. Tylko jedna osoba faktycznie nim jeździła, reszta była zbyt zastraszona, by nawet odbyć jazdę próbną.
Czy istnieje sposób myślenia wśród nas "starszych/dojrzałych" motocyklistów, który dla większości ustala "poprzeczkę" na ok. 1600 cm3 jako górną granicę opłacalności? W odniesieniu do wagi, rozmiaru i KM??? Wydawało się, że wszyscy, którzy patrzyli na moją używaną V2K, byli tego samego zdania: "jest za duży"!

Jeśli mogę zaoferować przeciwną opinię na temat tego stwierdzenia. Uważam, że rozmiar, waga i właściwości jezdne tego motocykla uratowały mi życie w potencjalnie śmiertelnym wypadku.
Jeśli mogę rozwinąć: Natknąłem się na pijanego kierowcę BEZ jakichkolwiek świateł tylnych, zatrzymanego na środku drogi, podczas gdy on zdecydował się skręcić w lewo. Motocykl przede mną prawie w niego uderzył, schylił się w prawo i zatrzymał natychmiast na utwardzonym poboczu po tym, jak uniknął uderzenia w pijanego. Skutecznie zablokował MOJĄ drogę ucieczki. Ciągnąłem przyczepę i po przesadnej reakcji i chwilowym zablokowaniu tylnej opony, walczyłem o odzyskanie kontroli nad V2K i przyczepą, co zużyło mój dystans hamowania. Dlatego wybrałem rów jako bardziej korzystną opcję niż uderzenie w zatrzymany samochód lub zatrzymany motocykl.
Pozwólcie, że rozwinę, w ŻADEN sposób nie obarczam winą nikogo innego jak siebie!!! Dopuściłem do tej sytuacji, ponieważ albo < jechałem za szybko, jechałem za blisko, albo nie zwracałem wystarczającej uwagi?? wszystko lub wszystko powyższe!!!!
Mój punkt widzenia w całej tej historii jest taki, że gdybym był na lżejszym motocyklu w tej samej sytuacji, NIE byłbym w stanie pokonać przyczepy i odzyskać kontroli na tyle, aby dać mi możliwość wyboru tak przyjaznego lądowania, jak to zrobiłem!!
Dlatego naprawdę wierzę, że rozmiar, waga, moc i zdolność prowadzenia V2K dały mi możliwość URATOWANIA WŁASNEGO ŻYCIA!!!!! Na lżejszym, mniej wydajnym motocyklu moje wybory byłyby ZNACZNIE mniej korzystne.
Dla Twojej informacji, do tego incydentu doszło w południe, w dobrych warunkach jazdy i NIE powyżej ograniczenia prędkości!!! Cała sprawa wydarzyła się, ponieważ nie byłem w swojej grze!!!! "Znajomość rodzi pogardę"??? , jestem pewien, że wszyscy tam byliśmy w pewnym momencie!
Akceptuję, że tego można było uniknąć, podobnie jak większości kolizji, i że nie byłem wystarczająco czujny, aby wystarczająco szybko zdać sobie sprawę z nadchodzącego niebezpieczeństwa!!! wynik = MOJA WINA!! , jestem panem własnego losu i miałem chwilową lukę w zapamiętywaniu tego faktu!!
Przeżyłem, mam tytanowe płytki, które przypominają mi, aby NIGDY więcej nie mieć tej "luki", ALE wierzę RÓWNIEŻ, ŻE MOTOCYKL POMÓGŁ URATOWAĆ MI ŻYCIE!!!!
i teraz rozczarowuje mnie, że ten model został wycofany.
NIE chcę już nigdy jeździć z mniejszą mocą!!!
Patrząc na nowe specyfikacje 1700, waży tyle samo co V2K, ale ma o WIELE MNIEJ momentu obrotowego!!! To piękny motocykl, nie zrozumcie mnie źle, ale stosunek mocy do masy??? nigdzie w pobliżu Rogue!!!!

Dla Twojej informacji, zdarzył się więcej niż jeden incydent, w którym wierzę, że moc V2K uratowała mnie przed obrażeniami. {udało się uniknąć Bambi! pewnego razu Bambi PRZESKOCZYŁ przez moją przyczepę!!!}
Dziękuję za pozwolenie mi na wyrażenie emocji i opowiedzenie mojej historii
Wesołych Świąt dla wszystkich
keith
 
#3 ·
Miałem Suzuki M109R od 2007 roku do tego roku. Sprzedałem ją......3 miesiące temu kupiłem idealny egzemplarz VN2K z 2004 roku. KOCHAM JĄ.. oba te motocykle dają mi to uczucie, które lubię podczas jazdy.
Brakowałoby mi mojego VN2000, gdybym nie mógł go zastąpić nowym w przyszłości.

ale..M109 dobrze wypełniłaby pustkę.

może ROCKET III. ale nigdy na nim nie jeździłem...jeszcze. To też fajny duży motocykl.
 
#4 ·
Miałem Suzuki M109R od 2007 roku do tego roku. Sprzedałem ją......3 miesiące temu kupiłem idealny egzemplarz VN2K z 2004 roku. KOCHAM JĄ.. oba te motocykle dają mi to uczucie, które lubię podczas jazdy.
Brakowałoby mi mojej VN2000, gdybym nie mógł jej zastąpić nową w przyszłości.

ale..M109 wypełniłaby pustkę ładnie.

może ROCKET III. ale nigdy żadnej nie jeździłem...jeszcze. to też fajny duży motocykl.
Nie jeździłem m109, ale z tego, co czytałem, to też potwór momentu obrotowego?? Jak wypada w porównaniu do V2K??? Wizualnie oba mają reflektory, które mają ze mną problemy estetyczne. Reflektor "pociągu towarowego" V2K jest bardzo funkcjonalny, ale zajęło mi DUŻO czasu, zanim się do niego przekonałem. Mój 08 Classic ma o wiele przyjemniejszy wygląd (dla mnie), ale NIE jest lepszy funkcjonalnie.
Jeśli chodzi o Rocket three, mam pewne problemy, ale w sumie to fajny motocykl. Właśnie straciłem zapał do brytyjskich silników, dzięki kilku okropnym samochodom i staremu doświadczeniu z BSA. Nie udało mi się naprawić mojej niechęci do brytycznej elektryki, tej "ujemnej masy" pod maską itp. LOL, a słowa "Lucas electric" przywołują kilka irytujących wspomnień LOL
 
#5 ·
Jeśli chodzi o M109... jest nieco szybszy niż V2K, ale to zupełnie inny rodzaj krzywej mocy, ponieważ odcina się przy 7200 obr./min. ALE... jestem całkowicie zadowolony z mocy mojego V2K. Zdecydowanie czerpię tę samą radość z jazdy jednym i drugim i kupiłbym oba, gdybym nie mógł dostać drugiego. Ma to sens? Tak... ich reflektory wyglądają dziwnie. Żaden z nich nie stanowi dla mnie problemu.

Rocket III... Zapomniałem o brytyjskiej elektryce i miałem MGB, TRIUMPH TR250 i JAGUAR XKE. Masz rację. Jak mogłem zapomnieć!!!!

Plus... jest brzydki.
 
#7 · (Edited)
jeśli chodzi o M109... jest trochę szybszy niż V2K, ale to zupełnie inny rodzaj krzywej mocy, ponieważ wchodzi na czerwone obroty przy 7200 obr./min. JEDNAK... jestem całkowicie zadowolony z mocy mojego V2K. Zdecydowanie odczuwam tę samą ekscytację podczas jazdy jednym i drugim i kupiłbym oba, gdybym nie mógł dostać drugiego. Ma to sens? Tak... ich reflektory wyglądają dziwnie. Żaden z nich nie stanowi dla mnie prawdziwego problemu.

rocket III... Zapomniałem o brytyjskiej elektryce i miałem MGB, TRIUMPH TR250 i JAGUAR XKE. Masz rację. Jak mogłem zapomnieć!!!!
i plus... jest brzydki.
Myślę, że czas leczy rany? NIE!!!!!, nigdy nie miałem Jaga, ale MGB, Triumph Spitfire, BSA = ZŁA elektryka !!!!!! Nie rozumiem, dlaczego Jag miałby nie cierpieć podobnie!!! Jak szybko zapominamy??? O rany, czy TO jest kwestia wieku?? Martwię się? O czym my rozmawialiśmy??? LOL
O zapomniałem, dodajcie też Austina do tej mieszanki LOL Naprawdę ZŁA elektryka
zapomniałem o jeszcze jednym, o rany, najgorszy ze wszystkich, Vauxhall !!!!! Widzicie, próbowałem o tym zapomnieć, prawie się udało LOL, może po prostu wstydziłem się przyznać do Vauxhalla LOL
Wesołych Świąt!!!
 
#9 ·
Prawdopodobnie żyłem zbyt długo. Zawsze nienawidzę tłumaczyć "Lucas, Książę Ciemności".
Ale to jest czas, aby uderzyć. Wreszcie sytuacja, w której mogę to powiedzieć, a większość użytkowników tutaj to zrozumie.
Dzięki panowie.

CAŁKOWICIE zrozumiane LOL cieszę się, że mogliśmy pomóc LOL
Wesołych Świąt
 
#12 ·
Nigdy nie miałem przyjemności posiadania żadnych brytyjskich pojazdów, więc musiałem wygooglować odniesienie do Lucasa. Dla tych, którzy nie znają Lucasa, oto co znalazłem:

http://www.hermit.cc/mania/tmc/articles/lucas.htm

zabawna sprawa, jeśli nie jesteś na poboczu w środku nocy...
 
#13 ·
ALE........kochałem moje angielskie motocykle w tamtych czasach. Zwłaszcza mojego Ariela Square Four z 1951 roku. Reflektor zgasł na ciemnej wiejskiej drodze i musiałem wracać do domu. Wjechałem nim prosto w bramę po drugiej stronie drogi i spędziłem 2 miesiące w szpitalu, a jedyne, czym się martwiłem, to stan motocykla. Drobna niedogodność, stary chłopcze.
 
#14 ·
Szkoda, że zdecydowali się zrezygnować z V2k. Też mam Voyagera i jest o wiele bardziej górnolotny niż mój Beast, a także trochę%#@ podnieść go ze stojaka! Ale jeśli chodzi o moc i moment obrotowy, nie ma porównania, zawsze wybiorę moją V2k. Oddam swój głos, żeby zatrzymać moją, dopóki któryś z nas nie będzie za stary, żeby wstać i iść... Spychacz, nazwany tak, ponieważ słyszą, jak nadchodzę.
 
#15 ·
Elektryka Lucasa - żart z moich czasów studenckich! Współlokator miał AH Sprite i między elektryką a gaźnikami sytuacja wyglądała tak, że w jeden weekend jeździło się samochodem, a następny spędzało się na jego naprawianiu. Ale jazda nim sprawiała dużo frajdy, z błyskawicznym prowadzeniem i niesamowitą reakcją, w przeciwieństwie do wielu ciężkich rzeczy, które dziś uchodzą za samochody sportowe.
 
#16 ·
Nie jestem typem motocyklisty sportowego, ale raczej dżentelmenem, który lubi trochę komfortu i uczucie jazdy na motocyklu, który bardzo niewielu widziało w mojej okolicy, w rzeczywistości mój jest pierwszym sprzedanym od ponad 4 lat i jedynym w moim mieście, po prostu zaparkuj go na głównej ulicy i zbiera się tłum. Po prostu nie są popularne i się nie sprzedają, ale z drugiej strony nigdy nie widziałem żadnej reklamy, w rzeczywistości nigdy nie widziałem reklamy motocykla w telewizji dla niczego innego niż Harley. Myślę, że brak sprzedaży jest jednym z powodów ich upadku. Może powinienem kupić jeszcze jeden i przechować go dla potomności, ale za 25 000,00 $ to droga ozdoba.

Rozważano również Rocket, ale zawsze byłem wierny Kawasaki. Kiedy nadejdzie dzień i nie będę już mógł obsłużyć V2K, VN 900 custom (jeśli będzie dostępny) stanie w szopie obok Holdena.

Na zdrowie i piwo.

Bob
 
#17 ·
Jeśli kiedykolwiek dostanę kolejny motocykl, musiałby mieć jeszcze więcej koni mechanicznych i momentu obrotowego niż V2K. Interesuje mnie nowy 6-cylindrowy BMW K 1600 GTL, który wkrótce się pojawi. Twierdzi się, że ma 160 koni mechanicznych (przy 7750 obr./min) z maksymalnym momentem obrotowym 129 ft/lbs (przy 5250 obr./min) - z czego 70% jest dostępne już przy 1500 obr./min. Z pewnością nie jest to cruiser (bardziej luksusowy motocykl sportowo-turystyczny), ale mimo to wygląda całkiem niesamowicie.
 
#19 · (Edited)
discontd'

CP, myślę, że masz rację, naprawdę może istnieć ograniczenie do ZBYT dużej mocy, a 503 Boss Hoss mógł przekroczyć granicę.
Widziałem gościa w Sturgis, który jechał 503, z 703 KM na hamowni namalowanymi na nim {big block Chevy na NOS}
700+ KM na JEDNEJ tylnej oponie???? Nie potrafię pojąć reakcji na gaz / czynnika NIEBEZPIECZEŃSTWA, który towarzyszy temu połączeniu. Mogę sobie tylko wyobrazić wynikową rzeź, kiedy krzyczy "HEJ LUDZIE, patrzcie na to"!!!
Jestem maniakiem KM, ale nie potrafię nawet zdefiniować POTRZEBY tak dużej mocy!
Jeździłem wersją 355 KM i muszę powiedzieć, że byłem pod wrażeniem, kiedy pokonałem czynnik zastraszania, który istnieje!!!
 
#22 ·
...nowa specyfikacja 1700, waży tyle samo co V2K W rzeczywistości istnieje różnica 86 funtów między dwoma modelami LT i prawie 3 cale w rozstawie osi... Nie jeździłem żadnym z nich, ale V2K wydaje się o wiele większy niż 1700. 1700 wydaje się jak mój 1500, ale kiedy siedzę na V2K, wiem, że jestem na innym zwierzęciu i jestem jednym z tych facetów, którzy prawdopodobnie nie pojechaliby na przejażdżkę. Ale szkoda, że Kawi nie mógł utrzymać go na rynku dla tych facetów w wieku 6'2", 300 funtów. Gdybym był tak duży, chciałbym V2K.
______________
IntheWind
'06 1500 Classic
 
#23 ·
...nowa specyfikacja 1700, waży tyle samo co V2K

W rzeczywistości istnieje różnica 86 funtów między dwoma modelami LT i prawie 3 cale w rozstawie osi... Nie jeździłem żadnym z nich, ale V2K wydaje się o wiele większy niż 1700. 1700 jest jak mój 1500, ale kiedy siedzę na V2K, wiem, że jestem na innym zwierzęciu i jestem jednym z tych facetów, którzy prawdopodobnie nie pojechaliby na przejażdżkę. Ale szkoda, że Kawi nie mógł utrzymać go na rynku dla tych facetów w przedziale 6'2", 300 funtów. Gdybym był tak duży, chciałbym V2K.
______________
IntheWind
'06 1500 Classic
Wow, ta mała różnica?? Nie zdawałem sobie z tego sprawy! Mimo to, jeśli masz okazję, przejedź się V2K, nie daj się onieśmielić! Jest nieoczekiwanie zwinny jak na swój rozmiar, co prawda, na parkingu może to być trochę jak proszenie słonia o taniec stepowania, ale na drodze to marzenie!
Tak, lepiej pasuje do dużych facetów, ale ja mam 5'10"/200 i nie mam żadnych problemów. Przyjaciółka jeździła na jednym z moich kilka razy i ma max. 5'5", może 160? , nie jest zbyt dużą kobietą, a jej jedynym zmartwieniem są parkingi, nie ma problemów, po prostu martwi się, że nie będzie mogła go utrzymać, jeśli się przewróci.
 
#26 ·
V2K Rogue...klasyk!!!

Żaden inny motocykl mi nie odpowiada...przeszukiwałem linię HD, miałem kilka Hond i Vulcan 900. Ten VN2000 jest niezastąpiony. Jeśli Kawi odmówi kontynuowania produkcji tego motocykla, dobrze. Pewnego dnia nawet ci, którzy boją się tego motocykla, docenią prawdziwą wartość posiadania takiego. W międzyczasie będę cieszyć się moim 'dobrze strzeżonym sekretem'.

Ktoś we wcześniejszym poście zapytał, czy V2K zdmuchnęło HD...czy kiedykolwiek były jakieś wątpliwości? Gdyby Kawasaki włożyło taki sam wysiłek w ulepszanie V2K, jaki Harley poświęcił swoim motocyklom, wierzę, że zawsze istniałaby duża przepaść między nimi...z V2K prowadzącym stado v-twinów przez wiele lat.
 

Attachments

#27 ·
+1 :highfive:

Żaden inny motocykl mi nie odpowiada... i przeszukałem linię HD, miałem kilka Hond i Vulcan 900. Ten VN2000 jest niezastąpiony. Jeśli Kawi odmówi kontynuowania tego motocykla, dobrze. Pewnego dnia nawet faceci, którzy boją się tego motocykla, docenią prawdziwą wartość posiadania takiego. W międzyczasie będę cieszyć się moim 'dobrze strzeżonym sekretem'.

Ktoś we wcześniejszym poście zapytał, czy V2K zdmuchnęło HD... czy kiedykolwiek były jakieś wątpliwości? Gdyby Kawasaki włożyło taki sam wysiłek w ulepszanie V2K, jaki Harley poświęcił swoim motocyklom, wierzę, że zawsze istniałaby duża przepaść między nimi... z V2K prowadzącym stado v-twinów przez wiele lat.
 
#38 ·
Szkoda

Uważam, że bardzo trudno uwierzyć, że firma poświęciłaby tyle czasu i pieniędzy na zaprojektowanie tak zaawansowanego silnika dwucylindrowego z tak wieloma innowacjami i nie kontynuowałaby umieszczania go w jednej lub kilku podwoziach na sprzedaż.
Powiedziano mi przez przedstawiciela fabryki, że powodem, dla którego zaprzestali produkcji, były standardy EPA dla 2014 roku (myślę, że to był ten rok), które były główną przeszkodą i że nowy silnik 1700 był o wiele "czystszym" silnikiem!!!
Tylko to mi powiedziano, ale może uda im się to trochę oczyścić??
Wydawałoby się, że naturalny rozwój wydarzeń skłaniałby się ku uczynieniu silnika V2K podstawą dla nowego NOMAD
Ale Honda również zaprzestała produkcji VTX 1800? Dlaczego? słaba sprzedaż czy mają podobne wyzwanie EPA?
Choć MY, właściciele V2K, kochamy te motocykle, fakt, że ostatnio sprzedano wiele zapasów z lat 08/09, wskazywałby na to, że sprzedaż V2K również była niska. Myślę, że należy je dobrze konserwować i cieszyć się nimi tak długo, jak to możliwe.
Szkoda!!!