Kawasaki Vulcan Forum banner
41 - 55 of 55 Posts
Domyślna długość łańcucha w Vulcan S wynosi 120, a nie 114, jak wcześniej podano w tym wątku.

Założyłem z tyłu zębatkę 43T, a fabryczny łańcuch był za długi. Zamówiłem łańcuch DID 520VX2-118FB. Kupiłem nową przednią zębatkę 15T (Sunstar 32515), która ma taką samą liczbę zębów jak w standardowym zestawie, i wymieniłem tylną zębatkę 46T na 43T (Sunstar 2-335643). Zdam relację z tego, jak to działa, gdy tylko łańcuch dotrze i wszystko z powrotem złożę.
Dlaczego po prostu nie wyciąłeś kilku ogniw, aby go skrócić?
 
Witaj NewB,

Czy również dokonałeś wymiany zębatki? Jeśli tak, to co założyłeś na swój motocykl?

Ralph D II
Boston Ma.
Zapomniałem na to odpowiedzieć. W ogóle nie wymieniłem żadnych zębatek, ale jestem zdziwiony, czy zmiana tylko zębatki z przodu z 15t na 16t bez zmiany tylnej spowoduje, że łańcuch będzie "skakał" na nowej zębatce lub zębatki nie będą chwytać łańcucha przy określonych prędkościach/obrotach. Nie mam doświadczenia w tej dziedzinie. Czy zmiana przełożenia tylko przez przednią zębatkę 16t będzie musiała być po prostu skompromitowana przez inną specyfikację luzu łańcucha?
 
Zamówiłem przednią zębatkę 16t u lokalnego dealera kawasaki, ale jest niedostępna, więc będę musiał na nią poczekać, Doh
Cześć Kev,

Zastanawiam się, czy planujesz użyć standardowej długości łańcucha, czy też skrócić go po zmianie na 16t? Co się dzieje z twoją tylną zębatką?
 
Cieszę się, kolejny dowód na to, że zmiana przełożeń jest korzystna dla silnika, roweru i kierowcy
Czy coś szlifowałeś? Nic nie szlifowałem, tylko zamieniłem biegi, hamowanie silnikiem sprawiło, że łańcuch zachowywał się jak bicz i ocierał, ale to wszystko zniknęło po kilku milach jazdy. Uwielbiam teraz przełożenia, mogę też jechać szybciej na autostradzie
Nie, nie musiałem nic szlifować i nie ma żadnego tarcia. Zawsze mogę jechać szybciej na autostradzie, po prostu zależy to od tego, czy chcę być zarezerwowany. :laugh2:
Pierwszy bieg w standardowej formie był dla mnie całkowicie bezcelowy, teraz to przyjemność.
Hej chłopaki, dzisiaj wymieniłem przednią zębatkę na 16t po przeczytaniu tego forum i jest świetnie. Myślę, że rower został pierwotnie zaprojektowany dla 16t, ponieważ teraz czuje się i jeździ o wiele lepiej. Teraz nie jestem pewien, czy jest jakaś różnica w modelach 2015 i 2016, ale posiadam 2016 café i nie słyszałem żadnego tarcia ani nie musiałem niczego piłować, po prostu je zamieniłem, gotowe. Gorąco polecam.
Czy wszyscy właśnie dokonali zmiany przedniej zębatki z 15 na 16t? Jaki jest luz łańcucha, aby nie było szlifowania z powodu potencjalnego tarcia? Czy jest to więcej niż 0,4" do 0,8" czy to samo? Brak zmiany tylnej zębatki w zębach?
 
Zmieniłem przednią zębatkę z 15 na 16 zębów. Żadnego ocierania. Musiałem po prostu wyregulować napięcie łańcucha za pomocą regulatorów tylnej osi. Kupiłem moją zębatkę w J&P Cycles za 8,80 $. W magazynie i szybka dostawa. Instalacja była prosta i zajęła około 45 minut.
 
Zmieniłem przednią zębatkę z 15 na 16 zębów. W ogóle się nie ociera. Musiałem po prostu wyregulować napięcie łańcucha za pomocą regulatorów tylnej osi. Kupiłem moją zębatkę w J&P Cycles za 8,80 $. W magazynie i szybka dostawa. Instalacja była prosta i zajęła około 45 minut.
Dzięki Gz. Mój łańcuch od dziś rano nie ma wszystkich gumowych uszczelek/ogniwek/uszczelnień wzdłuż ogniw łańcucha. Jedyne, co przychodzi mi do głowy, to to, że dokręciłem luz na łańcuchu 1000 mil temu. Myślę, że gdzieś w innym wątku czytałem, że zalecane przez Kawasaki 0,4 do 0,8 cala luzu jest zbyt małe
 
Zamontowałem nową przednią zębatkę, pasuje bardzo ciasno, nie zauważyłem żadnych dziwnych dźwięków, szlifowania itp., jeździ o wiele lepiej i znacznie szybciej przy średnich i wysokich prędkościach
 

Attachments

Zamontowałem nową przednią zębatkę, pasuje bardzo ciasno, nie zauważyłem żadnych dziwnych dźwięków, szlifowania itp., jeździ o wiele lepiej i o wiele szybciej w średnim i górnym zakresie prędkości
Dzięki Kev. Czy to zębatka Surelite, Sunstar czy Kawasaki? jak wygląda napięcie łańcucha? czy luz jest nadal poniżej 0,8 cala?
 
Cześć, to zębatka Kawasaki, jest dużo regulacji ze standardowym łańcuchem, a dla trochę większej zabawy zamówiłem zębatkę 48 zębów na tył, kiedy dotrze, założę standardową przednią zębatkę, żeby zobaczyć, jak dużo szybciej rusza z miejsca lol
 
Zamontowałem nową przednią zębatkę, pasuje bardzo ciasno, nie zauważyłem żadnych dziwnych dźwięków, szlifowania itp., jeździ o wiele lepiej i o wiele szybciej w średnim i górnym zakresie prędkości
więc w końcu mam wszystkie moje zębatki i łańcuchy dostarczone do domu. Teraz mam tylko kwadratową nakrętkę na zębatce silnika. Jakiego typu klucza nasadowego użyłeś do jej usunięcia?
 
27mm socket and an impact gun is what i used
Dzięki Kev. Jak dotąd moja 24-calowa dźwignia i bezprzewodowy elektryczny klucz udarowy nie mogą tego poluzować. Pożyczę pneumatyczny klucz udarowy od kolegi z pracy

Żeby nie wbić sobie noża w stopę, mimo że jest to zębatka zdawcza, nakrętka musi obracać się w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, aby się poluzowała, prawda? Czy zgodnie z ruchem wskazówek zegara?
 
Tak, w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, żeby to zdjąć, kolego, spłaszczyłeś zawleczkę blokującą, w przeszłości używałem klucza z dużym kawałkiem stalowej rury dla większej siły lol, jestem pewien, że zatrudnili King Konga, żeby założyć nakrętkę koła zębatego w fabryce.
 
Zdaję sobie sprawę, że odgrzebuję stary wątek, ale nie znalazłem żadnych nowszych wątków na temat przedniej zębatki. Chcę po prostu dołączyć do listy osób, które zmieniły przednią zębatkę na 16T i, jak powiedział ktoś inny na tym forum, sprawia to, że motocykl sprawia wrażenie, jakby miał 6 biegów, a nie tylko 1 i 6. Zajęło mi to około godziny. 50 minut z tego to przeklinanie i próby poluzowania nakrętki. Moja żona stała na pedale tylnego hamulca, a ja używałem dwustopowej łyżki z czterostopową rurą. Koło ciągle się ślizgało. W końcu zeszło, ale byłoby to łatwiejsze z grubszą żoną.

Wszystkim, którzy wciąż się wahają, gorąco to polecam. Zauważam, że potrafię powiedzieć, na jakim biegu jestem i korzystać z każdego niezależnego biegu, na przykład zwalniając przed zakrętem, zamiast myśleć: „Potrzebuję tylko jakiegoś starego biegu na dole”. Nie znam wpływu przy bardzo dużych prędkościach, ponieważ rzadko przekraczam 60-70. Nie mam szyby przedniej, więc nie używam go jako motocykla do jazdy po autostradzie. Powiem, że przy 60-70 motocykl wydaje się być bardziej zrelaksowany, jeśli to ma sens.

10/10, zrobiłbym to ponownie.
 
41 - 55 of 55 Posts