Kawasaki Vulcan Forum banner

Vulcan 650 S foto's hier!

1 reading
526K views 1.1K replies 383 participants last post by  TwistedAxel  
#1 ·
Hier is een plek om je fiets te laten zien!

#6 ·
Zowel scherpe machines! Hoe rijden ze?

#15 ·
Geen glamourfoto, maar hier zijn ze. Heb een paar Vulcan S's opgehaald. Een paarse voor mijn vrouw en een zwarte voor mezelf. We zijn beiden nieuw in het motorrijden. Dit moet leuk worden!
Perfect. Klinkt als goede tijden.

#16 ·
Geweldig! Jullie zullen ervan genieten. Mijn vrouw en ik rijden allebei op onze eigen en het is erg leuk.

#22 · (Edited)
HĂ© Kenn, dat is een mooie fiets die je daar hebt! Wat voor soort lampen heb je erop gezet?
Ze heten ElectroPods. Ik had deze al een paar jaar, maar kwam er pas aan toe om ze te installeren toen ik de S kreeg.

Hier is hetzelfde merk op Amazon, maar dan met meer "Pods". Mijn set had er maar twee.

[ame]http://www.amazon.com/Street-LK-3460-Strip-ElectroPod-Chrome/dp/B0098DZ172/ref=sr_1_96?ie=UTF8&qid=1431295465&sr=8-96&keywords=Led+pods+motorcycle[/ame]

Ze lijken van behoorlijk goede kwaliteit te zijn.

This post has been deleted
#27 ·
#29 ·
Ik heb deze fiets net op 15 mei gekocht. Hier staat ze voor mijn vrachtwagen buiten de dealer:
Image

Ik reed ermee de straat af van de dealer naar de parkeergarage op het werk en besloot een foto van de kilometerteller te maken:
Image

Ik heb vandaag net onderdelen binnengekregen voor de lightbar (zie de dozen links van de motorfiets op deze foto). Ik had geen tijd om de balk te installeren, maar ik heb het accessoirerelais er wel even snel ingeslagen!
Image

Binnenkort volgen er meer foto's!