Kawasaki Vulcan Forum banner

Mapy Power Commander V

165K views 551 replies 167 participants last post by  TwistedAxel  
#1 ·
Chcę założyć nowy wątek dotyczący oferowania map dla PCV. Pierwsza jest skonfigurowana dla tłumików Cobra plus zestawu Thunder Air Kit. To forum nie pozwala mi na załączenie pliku pvm, więc będę musiał wysłać go do Ciebie e-mailem. Uważam, że ta mapa jest bardzo satysfakcjonująca pod względem wydajności.:p
 
  • Like
Reactions: jsyring88
#2 ·
johnasara@msn.com

Jestem również ciekaw, jak działa oprogramowanie, jeśli mógłbyś mi pomóc. Chcę to skonfigurować dla mojego roweru. Chciałbym po prostu więcej informacji, zanim wydam pieniądze
 
#3 ·
johnasara@msn.com

Jestem również ciekaw, jak działa oprogramowanie, jeśli mógłbyś mi pomóc. Chcę to skonfigurować dla mojego roweru. Chciałbym po prostu więcej informacji, zanim wydam pieniądze
Jeśli zrobisz mapę (lub zostanie Ci wysłana), możesz wyciągnąć mapę z PC V i wyświetlić/edytować ją na swoim komputerze. Następnie za pomocą kabla USB wyślij ją do PC V i uruchom z tą mapą. Liczby w tabeli mapy reprezentują procent z oryginału, gdy patrzysz na tabelę.

Pamiętaj, że silnik nadal będzie używał programowania ECU do wtrysku paliwa. PC V to tylko nakładka, która zwiększa lub zmniejsza ilość paliwa w razie potrzeby, w zależności od strojenia. Jeśli dodasz automatyczne strojenie, dostosuje się ono automatycznie, a następnie możesz zaakceptować zmiany, które zostaną dla Ciebie edytowane na mapie.
 
#4 ·
Sam bym tego lepiej nie powiedział. Ale pamiętaj, że jeśli dodasz zestaw filtra powietrza, zdecydowanie powinieneś dodać modyfikator paliwa. Podoba mi się PCV.:p
 
#6 ·
Chcę założyć nowy wątek na temat oferowania map dla PCV. Pierwsza jest skonfigurowana dla Cobra slip-ons plus zestaw Thunder Air Kit. Konfiguracja tego forum nie pozwala mi na załączenie pliku pvm, więc będę musiał wysłać go do Ciebie e-mailem. Uważam, że ta mapa jest bardzo satysfakcjonująca pod względem wydajności.:p
Czy to ta sama mapa, którą wymieniliśmy, czy masz nową? Czy co jakiś czas masz backfire, gdy puszczasz gaz?
 
#7 ·
Nie pamiętam, co ci wysłałem. Ale mam nowszy, odkąd założyłem ten wątek.
Będę potrzebował Twojego adresu e-mail, aby go wysłać lub oba do Ciebie.
Bardzo rzadko dostaję odrzut.
 
#9 ·
Nie pamiętam, co Ci wysłałem. Ale mam nowszy, odkąd założyłem ten wątek.
Będę potrzebował Twojego adresu e-mail, aby go wysłać lub oba do Ciebie.
Bardzo rzadko zdarza mi się cofnięcie.
Dostałem od Ciebie oryginalną mapę. Czy mógłbyś wysłać mi zaktualizowaną mapę? bsiburt@suddenlink.net

Dzięki
 
#8 ·
Chcę założyć nowy wątek na temat oferowania map dla PCV. Pierwsza jest skonfigurowana dla Cobra slip-ons plus zestaw Thunder Air Kit. Konfiguracja tego forum nie pozwala mi na dołączenie pliku pvm, więc będę musiał wysłać go do Ciebie e-mailem. Uważam, że ta mapa jest bardzo satysfakcjonująca pod względem wydajności.:p
Mam Vance & Hines slip ons z zestawem Thunder air kit. Nie wyobrażam sobie, żeby istniała duża różnica między różnymi tłumikami, chociaż te są nieco głośniejsze niż Cobry, co sugeruje mniejsze ciśnienie zwrotne. Przynajmniej Twoja mapa powinna mnie doprowadzić w pobliże.
Byłbym wdzięczny za kopię Twojej mapy oraz wszelkie sugestie. Mój adres e-mail to co598@yahoo.com. Dzięki!
 
#534 ·
Mam tłumiki Vance & Hines ze zestawem Thunder air. Nie wyobrażam sobie, żeby istniała duża różnica między różnymi tłumikami, chociaż te są nieco głośniejsze niż Cobry, co sugeruje mniejsze ciśnienie zwrotne. Przynajmniej twoja mapa powinna mnie doprowadzić do celu.
Byłbym wdzięczny za kopię twojej mapy, a także za wszelkie sugestie. Mój adres e-mail to co598@yahoo.com. Dzięki!
Chciałbym również otrzymać kopię tej mapy, jeśli mógłbym. Mam 2010 kawi Voyager z PCV 17-006
 
#12 ·
Cześć wszystkim, czy ktoś ma mapę dla standardowego powietrza z rurami Vance & Hines Twin Slash do Voyagera?
PCV jest w drodze, a David uprzejmie udostępnił mi kilka map do wypróbowania, ale nie mam zestawu powietrznego, tylko rury.

Jeśli ktoś ma mapy pasujące do mojej konfiguracji, odpowiedz, a wyślę Ci mój e-mail na PW.

Pozdrawiam wszystkich
 
#14 ·
Zastanawiałem się, czy mapy, które macie, będą działać z VN1700 Classic 2010. Jeśli tak, chciałbym jedną dla systemu Cobra Speedster. Dzięki
Cóż, moje mapy są dla Cobra slip-0ns i zestawu powietrznego. Czy zmodyfikowałeś obudowę filtra powietrza? Jeśli tak, daj mi znać. Jaką mapę masz teraz?
 
#18 ·
Mam teraz w nim standardową mapę.
Ok, standardowa mapa. Czy to mapa, którą pobrałeś ze strony internetowej DynoJet dla standardowej konfiguracji? Jeśli nie zainstalowałeś mapy w PCV, ma domyślną mapę "zero".
 
#20 ·
Sprzedawca

Oto sprawa. Właściwie jestem sprzedawcą, a mój klient kupił od nas PC-V i nie chciał auto-tuningu, wiedząc w tamtym czasie, że nie ma dostępnych map. Więc teraz mówi, że motocykl nie działa prawidłowo i chce, żeby ktoś (dyno-jet lub my) coś z tym zrobił. Zadzwoniłem więc kilka razy do Dyno-jet bezskutecznie, a klient się na nas wścieka, że nie dostarczamy mu właściwej "odpowiedzi". Potrzebuję więc tylko pomocy waszych ludzi, żeby spróbować zadowolić mojego klienta. Potrzebuję mapy dla wydechów Cobra i bez modyfikacji airboxa. Mogę sobie tylko wyobrazić, że Cobra lub Vance & Hines są do siebie dość zbliżone dla pełnego systemu, więc jeśli nie macie dla Cobra, może V&H wystarczy?
 
#21 ·
Oto chodzi. Właściwie jestem dealerem, a mój klient kupił od nas PC-V i nie chciał auto-tune, wiedząc w tamtym czasie, że żadne mapy nie są dostępne. Więc teraz mówi, że motocykl nie działa prawidłowo i chce, żeby ktoś (dyno-jet lub my) coś z tym zrobił. Zadzwoniłem więc kilka razy do Dyno-jet bez powodzenia, a klient denerwuje się na nas, że nie dostarczamy mu właściwej "odpowiedzi". Potrzebuję więc tylko pomocy waszych ludzi, żeby spróbować zadowolić mojego klienta. Potrzebuję mapy dla wydechów Cobra i bez modyfikacji airboxa. Mogę sobie tylko wyobrazić, że Cobra lub Vance & Hines są do siebie dość blisko dla pełnego systemu, więc jeśli nie masz go dla Cobry, może V&H się nada?
OK raceblue, oto problem, który widzę u twojego klienta. Zawahanie, które ma, na pewno jest zbyt ubogie. Teraz ma rury Cobra Speedster, które oczywiście różnią się od moich. Ale wciąż robią to samo, aby ułatwić przepływ gazów.:D Mimo że ma standardowy airbox, wierzę, że mógłbym wysłać ci mapę, która byłaby o wiele lepsza niż ta, która jest teraz. Czy wysłałem ci do tej pory jakieś mapy? Jeśli nie, będę potrzebował twojego adresu e-mail, aby wysłać ci mapę.
 
#24 ·
Niedawno zainstalowałem PCV w moim Vulcanie 1700 Nomad z 2010 roku po dodaniu rur wydechowych Cobra Tri-Oval i filtra K&N. Standardowa mapa powodowała dużo strzelania przy hamowaniu silnikiem, a mieszanka była bogata. Wysłałem e-mail do Power Commader i następnego dnia przysłali mi poprawioną mapę. Nowa mapa zredukowała mój problem ze strzelaniem o 90%, a motocykl teraz działa o wiele lepiej niż wcześniej. Jeśli ktoś chce kopię mapy, proszę przesłać mi swój adres e-mail, a ja ją prześlę.
 
#25 ·
Niedawno zainstalowałem PCV w moim Vulcanie 1700 Nomad z 2010 roku po dodaniu rur wydechowych Cobra Tri-Oval i filtra K&N. Standardowa mapa powodowała dużo strzelania przy hamowaniu silnikiem, a mieszanka była bogata. Wysłałem e-mail do Power Commader i następnego dnia wysłali mi poprawioną mapę. Nowa mapa zredukowała mój problem ze strzelaniem o 90%, a motocykl działa teraz o wiele lepiej niż wcześniej. Jeśli ktoś chce kopię mapy, proszę przesłać mi swój adres e-mail, a ja ją prześlę.
Wiadomość prywatna wysłana w celu uzyskania kopii twojej mapy. Dzięki.
 
#28 ·
#29 ·
Potrzebuję map do wypróbowania

Witaj, to mój pierwszy post. Mam Kawasaki 1700 classic, właśnie założyłem cobra long shots, powercommander v i filtr powietrza k&n. Rower jeździł dobrze ze standardową mapą, ale zawiozłem go do lokalnego dyno. Odebrałem go wczoraj w naprawdę złej burzy i dopiero dziś odbyłem jazdę próbną. Jest o wiele gorzej, za każdym razem, gdy dodaję gazu, natychmiast się dławi. Jutro mam jechać z tatą na dzień ojca, ale motocykl tak źle chodzi. Mam nadzieję, że ktoś zobaczy ten post, byłbym wdzięczny za wszelkie mapy.
 
#31 ·
Cześć, to mój pierwszy post. Mam Kawasaki 1700 classic, właśnie założyłem cobra long shots, powercommander v i filtr powietrza k&n. Rower jeździł dobrze ze standardową mapą, ale zawiozłem go do lokalnego dyno. Odebrałem go wczoraj w naprawdę złej burzy i dopiero dzisiaj odbyłem jazdę próbną. Jest o wiele gorzej, za każdym razem, gdy dodaję gazu, natychmiast się dławi. Jutro mam jechać z tatą na przejażdżkę z okazji Dnia Ojca, ale rower tak źle chodzi. Mam nadzieję, że ktoś zobaczy ten post, byłbym wdzięczny za wszelkie mapy.
Tak, mogę dać ci mapę, której używam. Mam cobra slip-ons (co nie powinno mieć znaczenia) i zestaw thunder air. Zapraszam, działa dla mnie bardzo dobrze. Będziesz musiał wysłać mi swój adres e-mail, ponieważ tego pliku nie można wysłać na tym forum. Mój to sheekd@bellsouth.net. Pospiesz się, a możesz to zrobić dzisiaj. :)
 
#34 · (Edited)
OK, ludzie. Mam mapę, którą dostałem od gościa z innego forum. Cobra Slip-ons i standardowy filtr powietrza. Włożyłem ją do mojego i działa świetnie. Mam V&H Twin Slash slip-ons i standardowy filtr.

Kupiłem też Autotune. Muszę wyciągnąć wydech, żeby wstawić wspawaną tuleję. Potem powinienem móc dostroić do rur V&H.
 
#35 · (Edited)
Porównania map

Dzięki Davidowi i Brucerowi mogłem wypróbować kilka map i pomyślałem, że zamieszczę zdjęcia tabel, aby ludzie mogli je porównać, a także podzielić się moimi wrażeniami.

Jeżdżę Voyagerem z 2010 roku z wydechami V&H Twin slash slip-ons i standardowym powietrzem.

Pierwsza mapa (original map new.jpg) to ulepszona mapa dla standardowego Voyagera, którą Dynotune wydał wcześniej, ale wydaje się, że usunął ją ze swojej strony. Dzięki dla Dave'a za to.

Druga mapa, którą wysłał Brucer (new map 0%.jpg), to ta, której używa do wydechów Cobra slip-ons i standardowego powietrza. Dodał paliwo do kolumny 0% przepustnicy.

W moim motocyklu zauważam znacznie mniej strzelania (żadnego podczas jazdy testowej) z mapą Brucera. Zużycie paliwa może być nieco niższe, ale to tylko z małego testu na bocznych drogach. Zauważyłem silny zapach paliwa z mapą Brucera, którego nie było z oryginalną mapą PCV, którą wysłał mi Dave. Nie jestem pewien, co o tym myślę, czas pokaże.
Ogólnie rzecz biorąc, obie mapy działają świetnie w porównaniu do standardowych. Zdecydowanie wolę mapę Brucera, ponieważ wydaje się, że rozwiązała problem strzelania, ale zapach paliwa może mnie po pewnym czasie zirytować, za wcześnie, żeby powiedzieć, zobaczę, jak będzie w przyszłym tygodniu.
 

Attachments

#36 ·
Dzięki Davidowi i Brucerowi mogłem wypróbować kilka map i pomyślałem, że zamieszczę zdjęcia tabel, aby ludzie mogli je porównać, a także podzielić się moimi wrażeniami.

Jeżdżę Voyagerem z 2010 roku z wydechami V&H Twin slash slip-ons i standardowym powietrzem.

Pierwsza mapa (original map new.jpg) to ulepszona mapa dla standardowego Voyagera, którą Dynotune wydał wcześniej, ale wydaje się, że usunął ją ze swojej strony. Dzięki dla Dave'a za tę mapę.

Druga mapa, którą Brucer wysłał (new map 0%.jpg), jest tym, czego używa do wydechów Cobra slip-ons i standardowego powietrza. Ma dodane paliwo do kolumny 0% przepustnicy.

W moim motocyklu zauważam znacznie mniej strzałów (żadnych podczas jazdy testowej) z mapą Brucera. Zużycie paliwa może być nieco niższe, ale to tylko z małej jazdy testowej po bocznych drogach. Zauważyłem silny zapach paliwa z mapą Brucera, którego nie było na oryginalnej mapie PCV, którą Dave mi wysłał. Nie jestem pewien, co o tym myśle, czas pokaże.
Ogólnie rzecz biorąc, obie mapy działają świetnie w porównaniu do standardowych. Zdecydowanie wolę mapę Brucera, ponieważ wydaje się, że rozwiązała problem strzelania, ale zapach paliwa może mnie po pewnym czasie również zirytować, za wcześnie, żeby to powiedzieć, zobaczę, jak będzie w przyszłym tygodniu.
Otrzymałem tę mapę od gościa z Kentucky. Została zbudowana przy użyciu Autotune w jego okolicy. Ja również zauważyłem zapach paliwa. Nie pachniało tak bardzo po dobrej jeździe. Zauważyłem bardzo lekkie zawahanie tuż po biegu jałowym, więc zabrałem trochę paliwa z pozycji przepustnicy 2 i 5 przy 1250 obr./min. Jeszcze tego nie próbowałem, ale mam nadzieję, że to trochę pomoże. Może również usunąć zapach paliwa.
 
#38 ·
stevejack - Wyciągnąłem 6 punktów z 2 i 5% przepustnicy przy 1250 obr./min. Brak zapachu paliwa, a wahania wydają się znikać. Rower działa teraz całkiem dobrze. Pojechałem na 50-milową przejażdżkę i MPG wygląda mniej więcej tak samo. Na razie jestem z tego zadowolony. Autotune powinno być zainstalowane w przyszłym tygodniu, więc powinienem być w stanie jeszcze trochę dopracować mapę dla mojego obszaru.
 
#39 ·
To jest mapa, której aktualnie używam. Jak widać na zdjęciach, większość moich ogniw paliwowych jest na minusie, a Auto Tune sugeruje, żebym odjął jeszcze więcej paliwa. Obawiam się, że motocykl będzie pracował na uboższej mieszance, jeśli to zrobię. Wysłałem mapę do Chrisa @ Dynojet do przejrzenia.
 

Attachments