Kawasaki Vulcan Forum banner

Jak wyregulować gaźnik w '05 Vulcan 800?

56K views 13 replies 9 participants last post by  JCD  
#1 ·
Mam Wulkana 800 z 2005 roku, który jest całkowicie seryjny. Usunąłem przegrody i teraz motocykl przerywa na niskich obrotach. Działa tak, jakby nie był rozgrzany, ale nie poprawia się po pełnym rozgrzaniu. Jeśli pociągnę ssanie, działa idealnie. Zgaduję, że działa trochę ubogo. Zdjąłem filtr powietrza, aby poszukać śrub regulacyjnych gaźnika, ale nie mogę ich znaleźć. Szukałem i znalazłem ten schemat gaźnika, ale nie pokazuje on wyraźnie, gdzie znajdują się śruby regulacyjne. Wszelka pomoc byłaby mile widziana. -Art
 
#4 · (Edited)
#4 to iglica, którą musisz wyregulować, nazywa się ją śrubą regulacji mieszanki biegu jałowego, a wkręcanie jej zgodnie z ruchem wskazówek zegara zamyka dopływ powietrza, aby zmniejszyć ilość paliwa, a wykręcanie jej w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara otwiera więcej powietrza, aby zassać więcej paliwa, iglica reguluje obwód pilota dla niskich prędkości i biegu jałowego. Aby wyjąć zaślepkę, wywierć mały otwór w zaślepce, uważając, aby nie przewiercić iglicy pod spodem, a następnie użyj metalowej śruby w zaślepce, aby uzyskać dobre osadzenie, a następnie użyj szczypiec, aby dobrze chwycić metalową śrubę i wyciągnij zaślepkę, aby odsłonić iglicę pod spodem. Ustawienia fabryczne na tej iglicy śruby regulacji mieszanki biegu jałowego wynoszą prawdopodobnie około 1,25 obrotu, więc może być konieczne wykręcenie jej o kolejne pół do pełnego obrotu.
 
#5 ·
Usunięcie tych przegród w rurach spowodowało obniżenie ciśnienia zwrotnego w cylindrach, a teraz oczyszcza mieszankę powietrzno-paliwową z cylindrów przed zamknięciem zaworów wydechowych, więc aby to zrekompensować, silnik potrzebuje więcej paliwa, stąd otwarcie tej śruby mieszanki biegu jałowego, aby umożliwić dopływ większej ilości paliwa.
 
#11 ·
Mam ten sam problem. Właśnie kupiłem ten rower i ma niskie obroty biegu jałowego i gaśnie. Poprzedni właściciel zmienił rury wydechowe, dysze są standardowe. Mieszkam na większej wysokości, więc pomyślałem, że to mieszanka powietrze/paliwo, ale nie wiem, jakieś pomysły? Dzięki.
 
#13 ·
Nikt nie odpowiedział, gdzie znajduje się ta śruba regulacji składu mieszanki. Nie zamierzam zdejmować zbiornika i wyjmować gaźnika, żeby ją wyregulować. Czy można to zrobić bez tego wszystkiego? Czy jest po stronie filtra powietrza? Niech ktoś zrobi zdjęcie i wskaże ją lub coś w tym stylu. Przeszedłem do YouTube i każdego wyobrażalnego forum i nikt nie pokazuje, gdzie znajduje się ta magiczna śruba regulacji mieszanki paliwowo-powietrznej.
 
#14 ·
Nikt nie odpowiedział, gdzie znajduje się ta śruba pilota. Nie zdejmuję zbiornika i nie wyjmuję gaźnika, aby go wyregulować. Czy można to zrobić bez tego wszystkiego? Czy jest po stronie filtra powietrza? Niech ktoś zrobi zdjęcie i wskaże to lub coś w tym stylu. Przeszedłem do YouTube i każdego wyobrażalnego forum i nikt nie pokazuje, gdzie znajduje się ta magiczna śruba mieszanki paliwowo-powietrznej.
Jeśli spojrzysz na powyższy schemat, znajdź 4, podążaj za linią na górze do gaźnika, wygląda to jak rura skierowana w dół, śruba znajduje się w górnej części rury. Nienawidzę być nosicielem złych wieści, ale za każdym razem, gdy musiałem to wyregulować, musiałem zdjąć siedzenie, zestaw wskaźników, zbiornik, filtr powietrza (pokrywę, filtr i płytę tylną), wyjąć pręt trzymający gaźnik i poluzować zacisk po stronie gaźnika kolektora.
Następnie możesz obrócić gaźnik w swoją stronę i zobaczyć śrubę.
Wiem, że niektórzy tutaj zrobili to za pomocą wkrętaków kątowych lub zmodyfikowanych, ale nigdy nie mogłem, to lub warsztat.

Jim