Kawasaki Vulcan Forum banner
561 - 579 of 1,068 Posts
Wow, wygląda naprawdę dobrze! Czy mógłbyś mi powiedzieć, jakiego reflektora i przednich kierunkowskazów użyłeś i czy były jakieś problemy z montażem reflektora?
Cześć Lab94 i dzięki!

Kierunkowskazy z przodu i z tyłu to Kellermann Bullet 1000 Dark:

Reflektor 7" jest od MMCC Europe:

a mocowanie jest z Aliexpress (to mnie zaskoczyło dobrą jakością):

Starałem się nie naruszać okablowania motocykla, więc użyłem blokad pozycyjnych i złączy, które pasują bezpośrednio do złączy motocykla. Żarówka H4 była podłączona oryginalnym przewodem, więc bez modyfikacji. Trzeba było tylko przeciąć przewód światła dziennego motocykla i podłączyć go do przewodu światła dziennego reflektora. Mam nadzieję, że to ci pomoże!
 
Hej wszystkim - dawno się nie odzywałem

Otrzymałem e-mail o "popularnych tematach na VulcanForums", więc pomyślałem, że wejdę i powiem cześć...

Jak wszyscy wiecie, zamieniłem mojego VS na Indian Scout Bobber z 2019 roku - większość z was wie, że miałem obsesję na punkcie Bobbera po tym, jak mój najlepszy przyjaciel pozwolił mi jeździć na swoim w październiku 2018 roku...

Mam nadzieję, że wszyscy dobrze sobie radzą w tym czasie niepewności - jeździjcie bezpiecznie, wszyscy
 
Scout Bobbers są naprawdę fajne! Mam kilku znajomych, którzy je mają i pozwolili mi na kilka "dynamicznych" przejażdżek. Moją jedyną skargą jest to, że nie mają takiego kąta pochylenia jak KVS. Skończyłem ciągnąc wydech z jednego z tych Bobberów ostatnim razem, gdy byłem na Tail of the Dragon (ups), na szczęście właściciel już szukał opcji na rynku wtórnym.
 
Scout Bobbers są naprawdę ładne! Mam kilku znajomych, którzy je mają i pozwolili mi na kilka "dynamicznych" przejażdżek. Moją jedyną skargą jest to, że nie mają one takiego kąta pochylenia jak KVS. Skończyłem ciągnąc standardowy wydech na jednym z tych Bobberów ostatnim razem, gdy byłem na Tail of the Dragon (ups), na szczęście właściciel już szukał opcji na rynku wtórnym.
Tak, kąt pochylenia jest mniejszy niż w VS, ale Bobber to absolutny rozrabiaka, stary...

100 KM, 77 stóp i 8200 obrotów na minutę szybko wyleczą wszelkie skutki uboczne mniejszego kąta pochylenia 😆😆
 
Porty USB
[*]Szyba przednia
[*]Oparcie dla pasażera, aby nasze dziewczyny mogły jeździć z nami
[*]Smart Turn System & Smart Brake System: są niesamowite. Muszę kiedyś napisać o tym recenzję.
[*]mniejsze rzeczy, takie jak osłona chłodnicy
[/LIST]
W tym roku dodałem trochę miejsca do przechowywania, aby móc odbywać dłuższe podróże + czekam na dostawę LED.
241570
 
Wow, gdzie znalazłeś te niestandardowe czerwone światła tylne i przedni reflektor LED?
Tutaj kupiłem tylne światło i reflektor, oba były łatwe w montażu. Tylne światło trzeba dostać z rezystorem i również go zainstalować, aby nie migało szybko podczas używania kierunkowskazów
Zespół reflektora trzeba przełożyć wsporniki i osłonę ze starego reflektora i po prostu włożyć go do gniazda
 
Cześć wszystkim, nowy członek tutaj. Pomyślałem, że powiem cześć, publikując zdjęcia mojej nowej (używanej) obsesji - 2015 Vulcan S z ABS. Dostałem ją za bezcen, z przebiegiem nieco ponad 3 tys. km. Poprzedni właściciel trochę ją zaniedbał, ale bardzo dobrze się prezentuje.

Jeżdżę od 18 roku życia, ale zrobiłem sobie przerwę od motocykli 13 lat temu, kiedy urodził się mój syn. Teraz wróciłem i nie mogę się doczekać, aby dowiedzieć się więcej o tym motocyklu od ekspertów tutaj. Od dawna jeżdżę na motocyklach sportowych i naked performance, ale nigdy wcześniej nie miałem power cruisera. Gdzie te niesamowite maszyny były przez całe moje życie?!

Dodałem kilka własnych akcentów, ponieważ nie mogę pozwolić, aby cokolwiek pozostało w stanie fabrycznym na długo. Boosterplug w drodze i prowadzę badania nad odpowiednim wydechem na przyszłość. Mam wiele planów dla tej dziewczyny.
 
561 - 579 of 1,068 Posts