Kawasaki Vulcan Forum banner

Strojenie gaźnika Vn800

12K views 4 replies 3 participants last post by  pacomutt  
#1 ·
Cześć, mam VN800 z V&H straightshots, hypercharger i Dynojets Stage1.
Jak to wszystko teraz ustawić w gaźniku? Poprzedni właściciel twierdził, że śruba mieszanki wydechowej jest wykręcona o około 3 obroty. Instrukcje z dysz dynojet mówią 3,5 obrotu. Jak wygląda ustawienie? I jaki powinien być poziom paliwa w komorze pływakowej? Ponieważ ustawiłem 2 mm powyżej wlotu komory pływakowej gaźnika.
 
#3 · (Edited)
Naprawdę trudno rozszyfrować, o co do cholery pytasz!
Mówiąc prosto, poziom paliwa w komorze pływakowej JEST ZAWSZE USTALANY ZGODNIE Z KSIĄŻKĄ! Jest to konieczne, ponieważ dostarcza paliwo do rurki emulsyjnej, aby pobierać z niego paliwo, a za niski oznacza zbyt ubogą mieszankę, a za wysoki zbyt bogatą!
Następnie, od 3 do 5 obrotów oznacza > Że musisz wiedzieć, jak wyregulować to cholerne urządzenie, albo w ogóle nie powinieneś się tym zajmować. Ale jeśli musisz, radzę zdjąć zbiornik i zamontować wiszący zbiornik zdalny i wyregulować śrubę podczas pracy silnika na biegu jałowym. Należy ją zamknąć, aż wykryjesz spadek obrotów, a następnie otworzyć, aż osiągnie szczyt, a następnie kontynuować za szczyt, aż obroty zaczną spadać, a następnie ponownie zamknąć do szczytu. Da to IDEALNE ustawienie dla tego, co masz i pozwoli na płynniejsze przejście na iglicę po otwarciu przepustnicy. Następnie iglica, którą testujesz w różnych pozycjach (umiejscowienie klipsa), aż uzyskasz najlepszą reakcję OD UBOŻSZEJ (klips nisko podnosi iglicę i wzbogaca mieszankę > klips wysoko obniża iglicę i zuboża mieszankę). Ostatni jest główny dysza, która jest testowana na hamowni lub na drodze, ale musi być wykonana z zastosowaniem WOT (Wide Open Throttle) i ona również jest ustawiana poprzez zmianę dysz, aż idealna zostanie znaleziona OD UBOŻSZEJ.
ZAWSZE pracujesz nad jednym punktem na raz i we właściwej kolejności.
 
#5 ·
Dzięki, jestem Polakiem i tłumaczę zdania w programie komputerowym. Dlatego są problemy ze zrozumieniem.
To musi być dobry program; radzisz sobie świetnie! 3 i pół obrotu na śrubie mieszanki to byłoby maksimum. Większość ludzi używa około 2 i pół obrotu. Poziom paliwa powinien być maksymalnie 2 mm powyżej linii komory pływakowej, a jeśli ustawisz prawidłowo wysokość pływaka, będziesz naprawdę blisko.