Kawasaki Vulcan Forum banner

Najlepszy wydech na rynku wtórnym? Jest zbyt seksowna, by być tak cichą..

1 reading
63K views 45 replies 26 participants last post by  408Vulcan  
#1 · (Edited by Moderator)
Cześć wszystkim,

Szukam rekomendacji dotyczących aftermarketowych wydechów do mojego Kawasaki Vulcan S 650 z 2019 roku. Zrobiłem modyfikację fabrycznego wydechu, wiercąc kilka otworów w tłumiku. Chociaż na pewno pomogło, szukam głębszego, gardłowego dźwięku. Kot mojego ostatniego współlokatora również spryskał mój motocykl, co wydaje się pozostawiło na tłumiku plamę przypominającą wybielacz :mad:

Jakiś czas temu przeprowadziłem wiele badań (w tym czytanie tego forum) i miałem następujące notatki:

Two Brothers Racing - podobno irytujący, dudniący, za głośny
Arrow Rebel - nie szaleję za wyglądem ani dźwiękiem
Danmoto - Dużo z tego, co czytam, brzmi jakby było za głośne
Miller Matador - mój ulubiony, za drogi

Dużym zwycięzcą dla mnie (mając na uwadze cenę) był Delkevic, ale wydaje się, że jest niedostępny, jest tak od jakiegoś czasu i nie odpowiedzieli na moją wiadomość e-mail.

Chciałbym usłyszeć, czy ktoś ma jakieś inne sugestie lub przemyślenia na temat wymienionych powyżej opcji. Zachęcam do przesyłania zdjęć i filmów :)

246371
 
#4 ·
Ten, który wysłałeś w linku, nie wygląda źle, zwłaszcza jeśli mieści się w Twoim budżecie. Szkoda z tą kotką, rozumiem, dlaczego to "były współlokator". Ładne tło, prawdopodobnie kilka przyzwoitych dróg do jazdy w okolicy.
Układy wydechowe to kwestia gustu i część personalizacji motocykla. Są również czymś, co można łatwo zmienić później, jeśli nie jesteś zadowolony.
Jeśli chodzi o pytania o opinie, dostaniesz ich tyle samo, co w przypadku pytań, jakiego oleju użyć, na jakich oponach jeździć i tak dalej w nieskończoność. Rób to, co lubisz.
 
  • Like
Reactions: Tourer
#6 ·
Witaj, Ambam!

" ...wydaje się, że zostawił plamę podobną do wybielacza na tłumiku "

Zanim znajdziesz wydech, którego szukasz, możesz wypróbować coś, co uznałem za skuteczne w usuwaniu plam z obecnej rury.

Usunęło to "niebieskość/złocistość" z rury mojego Suzuki Thumpera, wystarczyło trochę wysiłku. Wyglądało jak nowe.

(...oczywiście pod warunkiem, że obszar na twoim tłumiku jest chromowany.)


Mam nadzieję, że podoba ci się pobyt tutaj na Forum, mój przyjacielu!
 
#11 ·
Witaj, Ambam!

" ...wydaje się, że zostawił plamę przypominającą wybielacz na tłumiku "

Zanim znajdziesz wydech, którego szukasz, możesz wypróbować coś, co uznałem za skuteczne w usuwaniu plam z obecnej rury.

Usunęło to "niebieskość/złocistość" z rury mojego Suzuki Thumpera, wystarczyło trochę wysiłku. Wyglądało potem jak nowe.

(...oczywiście pod warunkiem, że obszar na twoim tłumiku jest chromowany.)


Mam nadzieję, że spodoba ci się pobyt tutaj na Forach, mój przyjacielu!
Dzięki za radę, ale jest czarny zamiast chromu :/ To jednak dobry punkt, jestem pewien, że w międzyczasie mógłbym znaleźć coś, co sprawi, że będzie wyglądał lepiej.
 
#7 ·
Witamy na forum z Karoliny Północnej. Cieszymy się, że do nas dołączyłeś. Opinie na temat wydechów będą się różnić. Trudno ustalić, który jest najlepszy, dopóki nie usłyszysz go na motocyklu. Nawet filmy z YouTube nie mogą dać całkowicie dokładnego dźwięku. Oto i tak wyszukiwanie. Powodzenia w poszukiwaniach i jeszcze raz dziękujemy za bycie członkiem forum. Bądź zdrowy i jeźdź bezpiecznie.
 
#8 ·
Cześć wszystkim,

Szukam rekomendacji dotyczących aftermarketowych wydechów do mojego Kawasaki Vulcan S 650 z 2019 roku. Zrobiłem modyfikację fabrycznego wydechu, wiercąc kilka otworów w tłumiku. Chociaż na pewno pomogło, szukam głębszego, bardziej gardłowego dźwięku. Kot mojego ostatniego współlokatora również spryskał mój motocykl, co wydaje się pozostawiać na tłumiku plamę podobną do wybielacza :mad:

Dużo szukałem jakiś czas temu (w tym czytając to forum) i miałem takie notatki:

Two Brothers Racing - podobno irytujący, dudniący, za głośny
Arrow Rebel - nie szaleję za wyglądem ani dźwiękiem
Danmoto - Dużo z tego, co czytam, brzmi jakby było za głośne
Miller Matador - mój faworyt, za drogi

Dużym zwycięzcą dla mnie (mając na uwadze cenę) był Delkevic, ale wydaje się, że jest niedostępny, już od jakiegoś czasu i nie odpowiedzieli na mojego e-maila.

Chciałbym usłyszeć, czy ktoś ma jakieś inne sugestie lub przemyślenia na temat wymienionych powyżej opcji. Zachęcamy do zdjęć i filmów :)

View attachment 246371
Mam czarne wykończenie wydechu Two Brothers Racing Comp S w moim Vulcan S i tak, jest głośny!!!! Kiedy dodasz tłumik, dźwięk znacznie się wycisza, aby powstrzymać sąsiadów przed nienawiścią do ciebie (może). Ryk z rury z tłumikiem, lub zabójcą DB w żargonie TBR, jest słodki. W procesie zyskasz 6 KM, a twoja maszyna szczęścia na kołach będzie lżejsza o 12 funtów... Myślę, że ci się spodoba.
 
#12 ·
Mam czarne wykończenie wydechu Two Brothers Racing Comp S w moim Vulcan S i tak, jest głośny!!!! Kiedy dodasz tłumik, dźwięk znacznie się wycisza, aby sąsiedzi cię nie nienawidzili (może). Ryk z rury z tłumikiem, czyli zabójcą DB w żargonie TBR, jest słodki. W procesie zyskasz 6 KM, a twoja maszyna do szczęścia na kołach będzie lżejsza o 12 funtów... Myślę, że ci się spodoba.
Dziękuję! Dobrze jest otrzymać osobistą opinię i miło wiedzieć, że tłumik pomaga.
 
#10 ·
Czy dzwoni ci w uszach z TBR. Czy słyszysz swoją muzykę lub partnera przez Bluetooth z tym wydechem?
Na razie jestem samotnym jeźdźcem, więc nawet nie testowałem komunikatorów Bluetooth, ale prawdopodobnie można śmiało powiedzieć, że w zamkniętym świecie kasku integralnego powinieneś być w stanie usłyszeć swoją muzykę lub porozmawiać z innym motocyklistą w grupie lub na siedzeniu pasażera, który nosi podobne urządzenia... Ale nie cytuj mnie, po prostu wychodzę z rozsądku. ;-)
 
#13 ·
Jako komentarz po fakcie, miałem Two Brothers na Suzuki 1000 V-Strom, wcześniej miałem Yoshimura na Suzuki 1000 SV, ten sam silnik, SV brzmiało niesamowicie, TB już nie tak bardzo, nawet z dodatkowymi reduktorami dB. Yoshimura nie wymienia slip-on ani kompletnego systemu dla Vulcan S, ale robią to dla 650 Versys i Ninja. Nie wiem, jak duża jest różnica w modelach w odniesieniu do wydechu.
 
#15 ·
Co jest nie tak z dźwiękiem wydechu Arrow? Zbyt męski dla ciebie? 😁

Mówiąc bardziej serio, mam Arrow z tłumikiem. Kupiłem zatyczki do uszu, aby zrekompensować jego głośność, ale przy 5-6k obr./min nie jest to naprawdę potrzebne.
Kask, którego używam, to Icon Airflite.
Czy Arrow bez tłumika był dla ciebie zbyt 'męski'? 😏
 
#17 ·
Arrow Rebel to mój trzeci wydech. OEM, Danmoto i Arrow. O OEM już wiesz. Uwielbiałem wygląd i osiągi Danmoto. Był po prostu za głośny. Aby kontrolować poziom hałasu bez nadmiernego ograniczania przepływu spalin, musisz mieć większy tłumik. Zdecydowanie nie jestem zachwycony wyglądem i rozmiarem Arrow Rebel, ma świetny dźwięk, z którym można żyć. Początkowo jeździłem na nim bez przegrody, ale włożyłem ją, żeby zobaczyć różnicę i zostawiłem ją. Zrobił się trochę głośniejszy przez kilka lat.
 
#18 ·
Założyłem dwóch braci na swój, zgadzam się, że było głośno i denerwująco. Skończyłem zakładając tłumik i jest o wiele ciszej i bardziej znośnie. Mój przyjaciel ma ten sam motocykl z dwoma braćmi, również bez stożka tłumika i zdecydowanie słychać ogromną różnicę między nimi, a teraz jego motocykl mnie denerwuje, gdy jeździmy razem lol. Styl dwóch braci sprawił, że go kupiłem, wygląda o wiele lepiej i bardziej pasuje do motocykla, zamiast wystawać tak daleko od dołu jak Dan Moto.
 
#43 ·
założyłem dwóch braci na swój, zgadzam się, że było głośno i denerwująco, skończyłem zakładając tłumik i jest o wiele ciszej i bardziej znośnie. Mój przyjaciel ma ten sam motocykl z dwoma braćmi również bez stożka tłumika i zdecydowanie słychać ogromną różnicę między nimi, a teraz jego motocykl mnie denerwuje, gdy jeździmy razem lol styl dwóch braci sprawił, że go kupiłem, wygląda o wiele lepiej i bardziej pasuje do motocykla, zamiast wystawać tak daleko od dołu jak dan moto

Hej, właśnie kupiłem również dwóch braci. Gdzie mogę dostać tłumik?
 
#19 ·
Mam wydech "Von and Hans", jest to wydech wyprodukowany przez mały sklep specjalizujący się w akcesoriach do motocykli Vulcan na Filipinach w Manili, wysyłają za granicę i mają również wiele innych akcesoriów, sprawdź ich facebook.
Poniżej link do wydechu na moim motocyklu.

Próbowałem wcześniej Danmoto i był naprawdę za głośny, jestem zadowolony z dźwięku nowego.
 
#27 ·
Mam wydech "Von and Hans", jest to wydech wyprodukowany przez mały warsztat specjalizujący się w akcesoriach do motocykli Vulcan na Filipinach w Manili, wysyłają za granicę i mają również wiele innych akcesoriów, sprawdź ich facebooka.
Poniżej link do wydechu na moim motocyklu.

Próbowałem wcześniej Danmoto i był naprawdę za głośny, jestem zadowolony z dźwięku nowego.
Och, dobrze wiedzieć, dzięki za podzielenie się. Na początku myślałem, że po prostu strasznie źle napisałeś Vance and Hines 😅
 
#24 ·
Lub

 
#25 ·
Hej Ambam.
Zgadzam się z tobą całkowicie, seryjny wydech w tym motocyklu w żaden sposób nie oddaje jego sprawiedliwości. Po kilku bliskich spotkaniach z kierowcami, którzy mnie nie widzieli, uznałem, że ulepszenie seryjnego wydechu jest zdecydowanie wskazane.

Obejrzałem wiele filmów na YouTube i myślę, że ostatecznie jest to kwestia osobistych preferencji. 8 nie podobał się wygląd bardziej sportowych wydechów i pomyślałem, że trzymanie się wyglądu w stylu cruisera najlepiej pasowałoby do motocykla.

Ostatecznie zdecydowałem się na Delkevic i zaryzykowałem z wydechem 410/16" z ukośnym cięciem ze stali nierdzewnej. Było niewiele filmów, na których można było się oprzeć, jeśli chodzi o ukośne cięcie, ale pomyślałem, że wygląda seksownie i i tak się na niego zdecydowałem. Pomalowałem go na czarno ceramiczną farbą żaroodporną. 1 puszka wystarczyła.

Teraz filmy na YouTube tak naprawdę nie pokazują, jak cholernie głośne jest to urządzenie.

Uwielbiam to, ale ostrzegam, jest głośno. Ale w seksowny sposób Harley.grublw.
 
#26 ·
Odpowiadając na oryginalny post. Też nie podobał mi się seryjny wydech. Próbowałem dwóch braci i było strasznie głośno. Potem spróbowałem 21-calowego Delkevicha z ukośnym cięciem i jak dotąd jest niesamowity. Zamiast zamawiać ceramiczny (brak w magazynie), zamówiłem wersję ze stali nierdzewnej i sam po jakimś czasie pomaluję system cerakote. Zdecydowanie uwielbiam 21-calowego Delkevicha.
 
#28 ·
Odpowiadając na oryginalny post. Też nie podobał mi się oryginalny wydech. Próbowałem dwóch braci i było strasznie głośno. Potem spróbowałem 21-calowego Delkevicha z ukośnym cięciem i jak dotąd jest niesamowity. Zamiast zamawiać ceramiczny (brak w magazynie), zamówiłem wersję ze stali nierdzewnej i samemu pokryję system powłoką ceramiczną po jakimś czasie. Zdecydowanie uwielbiam 21-calowego Delkevicha.
Myślę, że miałem szczęście, udało mi się dorwać jeden z ceramicznych 21" i uwielbiam to, jak brzmi! Jeszcze nie jeździłem, zamierzam ją ubezpieczyć w ten weekend :ROFLMAO:
 
#33 ·
Mogę rozważyć COM360GCE z rurą 16", ponieważ jest w magazynie. Nie mogę nigdzie znaleźć wersji 21" .
Mogliby Państwo spróbować wysłać e-mail do działu sprzedaży na adres sales@delkevic.com, aby sprawdzić, czy wiedzą, kiedy wersja 21" będzie ponownie dostępna. To właśnie robiłem wielokrotnie, aż pewnego dnia się pojawiła :D
 
#34 ·
Cześć wszystkim, jestem nowym motocyklistą i właśnie w marcu zdałem prawo jazdy i odebrałem od znajomego model Vulcan 650 S z 2019 roku z przebiegiem zaledwie 325 mil, a w ciągu 5 tygodni przejechałem nim 1500 mil. Nie miałem pojęcia o motocyklach, ponieważ do tej pory nigdy poważnie nie myślałem o posiadaniu takiego. Jasne, kiedy chodziłem do szkoły, pożyczałem od znajomych i próbowałem kilku motocykli, ale były to krótkie przejażdżki i ponieważ nie myślałem o tym poważnie, nigdy nie wchodziłem w szczegóły, po prostu myślałem, że wygląda fajnie.

A teraz, 10 lat później, w końcu musiałem to zrobić i założyłem, że spodoba mi się motocykl typu cruiser, a kiedy mój znajomy go sprzedawał, pomyślałem sobie i kupiłem go. Kupiłem motocykl, zanim dowiedziałem się, jak na nim jeździć, więc nic o nim nie wiedziałem.

Gdybym miał wybór, na pewno kupiłbym coś innego. Chociaż początkowo podobał mi się wygląd, to po przejechaniu 1200 mil tutaj w Dallas uważam, że turbulencje wiatru są zbyt duże, siedzenie jest naprawdę niewygodne, boli mnie kość ogonowa, a niektóre rzeczy w motocyklu wydają się tanie, jak słaby reflektor halogenowy i anemiczny klakson. Poza tym nie ma rozsądnej cenowo opcji szyby, dźwignie hamulca i sprzęgła wydają się zbyt szerokie, aby wygodnie je chwytać, nawet dużymi dłońmi, a ogólna ograniczona liczba akcesoriów z rynku wtórnego tylko utrudnia modyfikację motocykla do mojego komfortu.

Mam 168 cm wzrostu, więc zmieniłem siedzenie na o zmniejszonym zasięgu, a także zmieniłem pozycje dźwigni zmiany biegów i pedału hamulca i chociaż jest to poprawa, mogę jeździć 45 minut zamiast 15 minut, zanim zacznie mnie boleć kręgosłup. Również jazda powyżej 55 mil na autostradach i drogach ekspresowych, wiatr uderzający w moją klatkę piersiową jest dość męczący.

Planuję kupić wydech Danmoto Highwayman, ponieważ wydaje się być najtańszy i najgłośniejszy, co będzie dobre tutaj w Teksasie, ponieważ nie ma przepisów dotyczących DB i mnóstwo rozproszonych kierowców z telefonami komórkowymi.

Co o tym myślicie? Czy będzie to dobry wydech, aby pozbyć się wściekłego dźwięku silnika maszyny do szycia z fabrycznego wydechu?

Czy ktoś próbował modyfikować fabryczny wydech, na przykład czy istnieje sposób na usunięcie przegrody lub coś, aby brzmiał głębiej i głośniej?
 
#35 ·
Cześć wszystkim, jestem nowym motocyklistą i właśnie w marcu zdałem prawo jazdy i kupiłem od znajomego Vulcan 650 S z 2019 roku z przebiegiem zaledwie 325 mil, a w ciągu 5 tygodni zrobiłem nim 1500 mil. Nie miałem pojęcia o motocyklach, ponieważ do tej pory nigdy poważnie nie myślałem o posiadaniu takiego. Jasne, kiedy chodziłem do szkoły, pożyczałem od znajomych i próbowałem kilku motocykli, ale były to krótkie przejażdżki i ponieważ nie myślałem o tym poważnie, nigdy nie wchodziłem w żadne szczegóły, po prostu myślałem, że wygląda fajnie.

A teraz, 10 lat później, w końcu musiałem to zrobić i założyłem, że spodoba mi się motocykl typu cruiser, a kiedy mój znajomy go sprzedawał, pomyślałem sobie i kupiłem go. Kupiłem motocykl, zanim dowiedziałem się, jak na nim jeździć, więc nic o nim nie wiedziałem.

Gdybym miał wybór, na pewno kupiłbym coś innego. Chociaż początkowo podobał mi się wygląd, to po przejechaniu 1200 mil tutaj w Dallas uważam, że turbulencje wiatru są zbyt duże, siedzenie jest naprawdę niewygodne, a kość ogonowa mnie boli, a niektóre rzeczy w motocyklu wydają się tanie, jak słaby reflektor halogenowy i anemiczny klakson. Poza tym nie ma rozsądnej cenowo opcji dla szyby, dźwignie hamulca i sprzęgła wydają się zbyt szerokie, aby wygodnie je chwytać, nawet dużymi dłońmi, a ogólna ograniczona liczba akcesoriów z rynku wtórnego tylko utrudnia modyfikację motocykla do mojego komfortu

Mam 5'6 wzrostu, więc zmieniłem siedzenie na o zmniejszonym zasięgu, a także zmieniłem pozycje dźwigni zmiany biegów i pedału hamulca i chociaż jest to poprawa, mogę jeździć 45 minut od 15 minut, zanim zacznie mnie boleć plecy. Również jazda powyżej 55 mil tutaj na drogach płatnych i autostradach, wiatr uderzający w moją klatkę piersiową jest cholernie męczący.

Planuję kupić wydech Danmoto Highwayman, ponieważ wydaje się być najtańszy i najgłośniejszy, co będzie dobre tutaj w Teksasie, ponieważ nie ma przepisów dotyczących DB i mnóstwo rozproszonych kierowców w telefonach.

Co o tym myślicie? Czy będzie to dobry wydech, aby pozbyć się wściekłego dźwięku silnika maszyny do szycia z fabrycznego wydechu?

Czy ktoś próbował modyfikować fabryczny wydech, na przykład czy istnieje sposób na usunięcie przegrody lub coś, aby brzmiał głębiej i głośniej?
Witamy z Pensylwanii i gratulujemy zakupu! Odczuwanie wiatru to zdecydowanie inna historia dla każdego, ja osobiście lubię to uczucie na obu moich motocyklach, a na moim Z powstrzymuje mnie to przed ciągłym jeżdżeniem 100+ wszędzie! Danmoto jest znany jako super głośna rura, może dobrym pomysłem jest sprawdzenie kilku filmów na YouTube, aby zorientować się, jak będzie brzmiał. Jeśli chodzi o modyfikację fabrycznego tłumika, jest tu kilka wątków na temat osób wiercących w nich otwory dla zwiększenia hałasu, niektórzy również gwintują otwory na wypadek, gdyby chcieli go z jakiegoś powodu wyciszyć, mogą wkręcić śruby, aby zatkać otwory. Mam nadzieję, że znajdziesz sposób, aby motocykl był dla Ciebie bardziej odpowiedni.